وبلاگی طنز برای نشوندن لبخند روی لبای شما
جهت دریافت قالب های زیبای وبلاگ به رزک مراجعه نمایید ... / Rozak.ir
درباره ما

سلام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بخند بخند زود زود ها ماشالله اون عقبیه اون مو مشکیه که زیر شلواری راه راه داره اره تو تو هم بخند ها باریکالله الان شد .......................................... ✿✿✿✿تو وبلاگ من نظر منظ مهم نیس کپی مپی نوش جونت فقط✿✿ بخند✿✿
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 140572
تعداد مطالب : 629
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کُـدهــآيِ مــوسِ بوســــه

كداهنگ براي وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ p://s5.picofile.com/file/8139352392/New_Text_Document_2_.txt.html

خنده دارترین عکس های جهان



نظرات شما عزیزان:

Nika
ساعت15:56---15 مهر 1393

اوووووووووووووو.....استاد پشیمون شدممم....
پاسخ:نچ نچ نچ به تو هم میگن دانشجو ما جلو استاد پامونو دراز نمی کردیم اونوقت تو پشیمون میشی هیییییییییییی نچ نچ نچخنده



مسعود
ساعت12:48---10 مهر 1393
سلام اجی
از حضورسبزت دروبم سپاس گزارم
بازم بیا پیشم
منم اپم
منتظرت هستم
دلم واست تنگولیده
راسی با تبادل لینک هم موافقم
پاسخ:سلام خواهش میکنم حتما بازم میام


Nika
ساعت15:48---2 مهر 1393
بله استاد....استاد؟؟؟؟
شما جزوه ای ندارین بنده بخونمش تا این فوتا رو بیاموزم؟؟
پاسخ:خوب عزیز من دلبندم کاغذ درکشور ما ساختش به دلیل وجود درختان نامناسب سخته و دشواره کاغذه وارداتی ام که گرونه سرانه ی کاغذم که به همه نمیدن شما برو کاغذ و جوهر چاپگرو بگیر بیار حق الزحمه ی بنده رو هم بده به روی چشم من میگم شما بنویس


Nika
ساعت19:57---30 شهريور 1393
آره واقعا....خییییییییییییلی مهمه....
دیگه یادم نمیره استااااد...
پاسخ:افرین مرید و پیرو دانش اموز خوبم ببین فرزندم اینا جزء فوت های کوزگری خبرنگاریه


Nika
ساعت20:58---28 شهريور 1393
اوا یادم رفت این جمله ی اخرو بگم....من فک کنم تو خبرنگاری استعداد دارم...نظرت چیه؟هوم؟؟؟؟
پاسخ:هوممممممممممم خوب اگه به خوام نظر کارشناسی بدم باید بگم ااااااااا اره اما این جمله ی اخر خیلی مهمه هیچ وقت یادت نره باید کلی روش کار کنی الکی که نیست


Nika
ساعت15:22---27 شهريور 1393
توجه توجه.....گوسفندان پس از گرانی بیش از اندازه لبنیات و نخریدن مردم....دست به تظاهرات زده اند....به گزارش خبرنگار مان که در عکس مشاهده میکنین....گوسفندان در حال رسیدن به شهر می باشند...
پاسخ:این جا نزدیک شهر است واحد خبری همان جا نیکا خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده گوجه سبز در سه شنبه 25 شهريور 1393 |

طراحی و کدنویسی قالب : رزک

Web Template By : Rozak.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

طراح قالب
رزک ؛ مرجع قالب های زیبای وبلاگ