وبلاگی طنز برای نشوندن لبخند روی لبای شما
جهت دریافت قالب های زیبای وبلاگ به رزک مراجعه نمایید ... / Rozak.ir
درباره ما

سلام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بخند بخند زود زود ها ماشالله اون عقبیه اون مو مشکیه که زیر شلواری راه راه داره اره تو تو هم بخند ها باریکالله الان شد .......................................... ✿✿✿✿تو وبلاگ من نظر منظ مهم نیس کپی مپی نوش جونت فقط✿✿ بخند✿✿
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 296
بازدید دیروز : 259
بازدید هفته : 569
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 141137
تعداد مطالب : 629
تعداد نظرات : 314
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

کُـدهــآيِ مــوسِ بوســــه

كداهنگ براي وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ p://s5.picofile.com/file/8139352392/New_Text_Document_2_.txt.html

شطرنج باز قابلی بودی! همیشه هم سفیدها مال تو بود، برعکس من که عاشق سیاه‌های شطرنج بودم!

می‌گفتی رخ با دل آدم بازی می‌کند! می‌نشیند در چشم‌هایت و نمی‌فهمی کی و کجا شد که نشست روی دلت. می‌دانستم صحبتت رخ شطرنج نبود اما می‌گفتم آن مهره زشت کوچک را چه به بازی با دل!؟

تو هم می‌خندیدی و می‌گفتی لابد تو عاشق وزیری یا شاه! بلندند و کشیده. من هم می‌گفتم بیشتر غرورشان را دوست دارم تا بلندی. وزیر نه؛ اما شاه را ببین هر حرکتی نمی‌کند. چقدر راست قامت ایستاده. چه شکوهی دارد.

 

نه تو صحبتت از رخ! رخ شطرنج بود و نه من از شاه! شاه شطرنج!

سربازها هم که تمام می‌شد فیل و اسب هم که زمین می‌خورد وزیر هم که می‌رفت، تو دلت گیر رخ‌ها بود و من دلم گیر شاهم!

تو همیشه شاهت را می‌دادی ولی یکدانه از رخ‌ها را نگه می‌داشتی! می‌گفتی برای داشتن همین یکدانه رخ، شاه هم بدهی کم است. همه قانون‌های شطرنج هم ارزش شکستن دارد. اما حواست نبود رخ اصلش باید می‌رفت!

ولی شاه من همیشه روی آن صفحه سیاه و سفید می‌ماند. حتی وقتی مات می‌شد.

نویسنده دوستم خانم :m-nik110



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت22:33---11 دی 1392
دلـــــم یکـــــ کــوچـــهـ میخـــــواهَــــد







بـــے بــــن بَستــــــ . . .



و بــــارانـــے نَــــم نَــــم . . .








و یکـــــ خـــــدا ،

کـــهـ کَــمـــے بــــا ـهَــــم راه بــــرَویـــــم

هَـمـیـــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نویسنده گوجه سبز در یک شنبه 8 دی 1392 |

طراحی و کدنویسی قالب : رزک

Web Template By : Rozak.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه

طراح قالب
رزک ؛ مرجع قالب های زیبای وبلاگ